You are currently viewing פונדקאות בחו"ל לזוגות חד מיניים
פונדקאות בחו"ל לזוגות חד מיניים

זוגות חד מיניים מופלים לרעה על ידי חוק הפונדקאות בישראל, מאחר והחוק המקומי מאפשר רק לזוגות שהם איש ואישה, וכן לנשים יחידות ללא בן זוג, להביא ילד לעולם בהליך פונדקאות. כדאי לדעת כי המדינה הודיעה לבג"ץ בסוף שנת 2018 כי היא החליטה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים להביא ילדים בעולם באמצעות הליך פונדקאות, וכל עוד החוק לא שונה האפשרות היחידה שלהם להביא ילד לעולם היא באמצעות הליך פונדקאות בחו"ל, במדינות המאפשרות זאת כמו ארצות הברית, קנדה ואוקראינה.

תושבי ישראל שאינם זכאים להליך פונדקאות בארץ, לדוגמה זוגות חד מיניים וגברים יחידניים, כמו גם ישראלים שיכולים לעבור את הליך הפונדקאות, יכולים לעבור את ההליך בחו"ל. הליך הפונדקאות בחו"ל קצר יותר, חשוב לציין כי יש היצע נמוך של נשים פונדקאיות בישראל, לכן רבים פונים לסוכנות פונדקאות מובילה כדי להגשים את החלום להבאת ילדים וכדי לבצע את ההליך במדינה המתירה זאת. כדי לעבור פונדקאות בישראל יש להתמודד עם בירוקרטיה מתישה וממושכת, החוק קובע שיש לקבל אישור עקרוני מהוועדה לאישור הסכמים לנשיאת עוברים, אך קיים קושי למצוא אם נושאת והעלות גבוהה יותר בהשוואה לחלק מהמדינות בהן זוגות חד מיניים יכולים להביא ילד בהליך פונדקאות.

פונדקאות באוקראינה 

ניתן לעבור הליך פונדקאות בחו"ל לזוגות חד מיניים במדינות שונות, ביניהן גם אוקראינה. פונדקאות באוקראינה מתאימה לישראלים רבים בגלל המרחק הקצר, המחירים הנוחים והאפשרות לטוס מדינה גם בתקופת הקורונה.
חוק הפונדקאות באוקראינה נחשב למתקדם מאוד, החוק המקומי מאפשר לזוגות נשואים הזקוקים לתרומת ביציות ולאם נושאת לעבור את ההליך במדינה. התוכנית באוקראינה מאפשרת לזוגות לקבל תרומת ביצית, להחליף פונדקאית בהתאם לצורך, ולהחזיר עוברים לרחם של האם הנושאת ללא הגבלה עד שמצליחים להשיג הריון ולהביא ילד לעולם.
בנוסף, אוקראינה מאפשרת לקבל תרומת זרע טרי או להעביר זרע קפוא ממקום אחר, לרבות ישראל. ההליך הרפואי במדינה מתבצע בקליניקה פרטית מובילה המתמחה במתן שירותים רפואיים לזוגות ולפונדקאיות. זוגות מישראל יכולים לבחור אם נושאת מתוך מאגר גדול ועדכני, המאגר כולל מידע רב על הנשים (נשים תורמות ביציות ונשים המעוניינות לסייע בהליכי פונדקאות), רובן יפות ומשכילות, בריאות בגופן ובנפשן, ויש תמונה ולינק לאתר בו ניתן לעיין במידע ובתמונות נוספות.

פונדקאות בחו"ל
תוכנית פונדקאות באוקראינה

כאשר מעוניינים לעבור הליך פונדקאות בחו"ל מומלץ לבחור נכון את הסוכנות כדי לקבל סיוע מקצועי וליווי צמוד לכל אורך הדרך. תוכנית הפונדקאות באוקראינה מתקיימת בכפוף להוראות החוק המקומי, המסלול מיועד לזוגות נשואים. זו תוכנית מקיפה וכוללת להבאת ילד לעולם, בעלות קבועה וידועה מראש.
המשתתפים בתוכנית זוכים לשירות מלא הכולל ליווי וייעוץ רפואי, הסעות משדה התעופה וחזרה, דירה לאם הנושאת להתאוששות לאחר הלידה, מלון למי שמגיע כדי לתרום זרע, טיפת חלב לתינוק לאחר הלידה ולאחר השחרור שלו מבית החולים, פגיה לתינוק בהתאם לצורך, כיסוי העלות של ניתוח קיסרי אם יש צורך וכיסוי הוצאות אשפוז של הפונדקאית במהלך ההריון והלידה.
איך המרכז להורות באמצעות פונדקאות יכול לסייע לכם בתהליך?
זוגות חד מיניים אינם זכאים להליך פונדקאות בישראל, וכדי לעבור את ההליך בחו"ל במדינה המתירה זאת חשוב לקבל ייעוץ וליווי צמוד של סוכנות מובילה, וכאן המרכז להורות באמצעות פונדקאות נכנס לתמונה. צוות הסוכנות שלנו דואג לליווי מלא של ההורים המיועדים, כל הטיפולים והמעקב אחר התקדמות ההריון מבוצעים בקליניקה פרטית מובילה בקייב, התורמות במאגר עברו בדיקות גנטיות ורפואיות, וצוות הסוכנות דואג לביורוקרטיה כמו תרגום מסמכים ולסיוע משפטי הנחוץ להסדרת מעמד היילוד.

 

 

המאמר נכתב על ידי :

מינה יולזרי

מינה יולזרי

מנהלת את המרכז להורות באמצעות פונדקאות

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון
סיימתי תוכנית הסבה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב
תואר שני בעבודה סוציאלית בהתמחות של טיפול משפחתי וזוגי מאוניברסיטת תל אביב
סיימתי קורס גישור וקורס בהנחיית קבוצות

עדה אטיאס

עדה אטיאס         

מנהלת את המרכז להורות באמצעות פונדקאות

בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בן גוריון
תואר שני בעבודה סוציאלית בהתמחות של טיפול משפחתי וזוגי מאוניברסיטת תל אביב
סיימתי קורס דו שנתי בהנחיית קבוצות

בואו נדבר - הקפה עלינו :)

    אשמח לקבל מידע שיווקי

    תינוקות מפונדקאות - מרכז להורות

    למעלה מ-3000 תינוקות בריאים להורים מאושרים

    עדה אטיאס: 073-3744-752 | מינה יולזרי: 073-3744-752
    Call Now Button דילוג לתוכן
    1

    אם החלטתם להגשים את חלומכם להיות הורים באמצעות פונדקאות – הגעתם למקום הנכון.

    נשמח אם תשאירו לנו פרטים ואנו ניצור קשר במהלך 24 השעות הקרובות.

      אשמח לקבל מידע שיווקי

      ×