You are currently viewing קרן מענקים מיוחדת לתהליכי פונדקאות בחו"ל
קרן מענקים מיוחדת לתהליכי פונדקאות בחו"ל

תקופת הקורונה משפיעה על חיינו באופן משמעותי בגלל הריחוק החברתי וההנחיות של משרד הבריאות, ובצל משבר הקורונה רבים פוטרו או הוצאו לחופשה ללא תשלום ורבים מהעצמאים נאלצו לסגור את העסק בהתאם להנחיות. משבר הקורונה גורם לפגיעה משמעותית גם על קהילת הלהט"ב, ומעבר לביטולי אירועים מיוחדים שתוכננו לחברי הקהילה רבים מהם סובלים מחוסר תמיכה מהסביבה, מפגיעה בזכויות אדם, מהשמצות קשות, מקשיי פרנסה ועוד.

 

מענק לפונדקאות
לכן, כדאי לדעת כי בימים אלה מוקמת קרן חדשה וייחודית שתפקידה לסייע להורים המיועדים שמעוניינים לעבור תהליך פונדקאות בארצות הברית או במדינות אחרות בהן זה אפשרי, למשל פונדקאות באוקראינה. זו בשורה משמחת עבור חברי קהילת הלהט"ב בישראל מאחר ועד היום נאלצו הורים מיועדים מקהילת הלהט"ב להתמודד לבד עם העלויות הגבוהות של תהליכי הפונדקאות בארה"ב ובמדינות נוספות מעבר לים. חשוב לזכור כי בישראל החוק אינו מאפשר להורים חד מיניים להביא ילדים לעולם בתהליך פונדקאות, לכן להורים חד מיניים לא הייתה אפשרות להגשים את חלום הילדים אלא אם הם הצליחו לגייס את ההון הנדרש לכך.

מענק מיוחד להורים הגאים

במשך שנים ארוכות מנסים ארגוני ועמותות הלהט"ב בישראל לשנות את חוק הפונדקאות בארץ על מנת לאפשר גם לחברי הקהילה לעבור את התהליך בישראל. לא מעט זוגות חד מיניים ויתרו על החלום להביא ילד לעולם בגלל העלויות הגבוהות של התהליך האפשרי רק במדינות מסוימות כמו ארה"ב, קנדה ועוד.
כעת, הקרן החדשה תעניק מענק ליחיד או לזוג בסכום של עד 42,700 ₪ כדי להתחיל את הליך הפונדקאות בארה"ב. כדאי לדעת כי קרן המענקים החדשה לתהליכי פונדקאות בחו"ל הוקמה ביוזמה מקומית ובשיתוף פעולה עם נותני שירותי שונים בחו"ל, ביניהם ניתן למצוא סוכנויות להליכי פונדקאות בחו"ל, מרפאות של מומחים, עורכי דין המתמחים בהליכי פונדקאות ועוד.
ההחלטה להקמת קרן המענקים התקבלה לאחר שרבים מחברי הקהילה נאלצו לוותר על תהליכי פונדקאות בחו"ל עקב משבר הקורונה. מעבר למגבלות הברורות כמו הפסקת הטיסות הבינלאומיות וחוסר האפשרות לבקר בחו"ל בלי בידוד לפחות שבועיים, רבים מחברי הקהילה החליטו לדחות או לוותר על הפונדקאות בגלל המצב הכלכלי הקשה אליו הם נקלעו.

מומלץ להירשם מהר

אנחנו, במרכז להורות באמצעות פונדקאות, ממליצים לחברי קהילת הלהט"ב המעוניינים להביא ילדים לעולם, למהר ולהירשם לקבלת המענק מהקרן הייעודית. חשוב לציין כי יש לעמוד בקריטריונים השונים שנקבעו על ידי מנהלי הקרן, ולמעשה המענקים האישיים יחולקו רק ל-50 ההורים הראשונים שיתחילו את מסע הפונדקאות האישי שלהם מתאריך 11 במאי 2020 ועד ה-1 באוגוסט 2020.
הקרן מציעה מענק אישי ליחיד או לזוג מהקהילה גם למי שמעוניין לעבור את מסע הפונדקאות באוקראינה. עם זאת, גובה המענק למי שמעוניין לעבור את מסע הפונדקאות באוקראינה נמוך יותר ועומד על עד 18,000 ₪, כל עוד מתחילים את המסע ב-3 החודשים הקרובים.
צוות המרכז להורות באמצעות פונדקאות ניצב לצדכם גם ברגעים הקשים, ובצל משבר הקורונה אנו שמחים לעדכן אתכם על קרן המענקים שהוקמה כדי לסייע לחברי קהילת הלהט"ב. אנחנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, בישראל ובחו"ל. ברשותנו מערכת קשרים ענפה עם כל הגורמים הנדרשים כדי לעבור את תהליך הפונדקאות בהצלחה ועל מנת להביא ילד לעולם.

המאמר נכתב על ידי :

פונדקאות בישראל על ידי המרכז להורות

המרכז להורות באמצעות פונדקאות נחשב לסוכנות המובילה בישראל להליכי פונדקאות. צוות הסוכנות סייע עד היום לאלפי זוגות להגשים חלום ולהביא ילדים לעולם, הן בתהליכי פונדקאות בישראל והן בתהליכי פונדקאות בחו”ל, בעיקר במדינות כמו גיאורגיה.
עלות הפונדקאות בישראל היא כ-250,000 ₪, וכדי להתחיל את התהליך יש לקבל אישור עקרוני מהוועדה לאישור הסכמים לנשיאת עוברים. מומלץ לבחור במרכז להורות בגלל הידע והניסיון הרב, אנשי המקצוע המלווים את ההורים המיועדים והניסיון הרב באיתור אם נושאת והתמיכה הרגשית המוענקת להורים המיועדים.

מינה יולזרי

מינה יולזרי

מנהלת את המרכז להורות באמצעות פונדקאות

בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון
סיימתי תוכנית הסבה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב
תואר שני בעבודה סוציאלית בהתמחות של טיפול משפחתי וזוגי מאוניברסיטת תל אביב
סיימתי קורס גישור וקורס בהנחיית קבוצות

עדה אטיאס

עדה אטיאס         

מנהלת את המרכז להורות באמצעות פונדקאות

בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בן גוריון
תואר שני בעבודה סוציאלית בהתמחות של טיפול משפחתי וזוגי מאוניברסיטת תל אביב
סיימתי קורס דו שנתי בהנחיית קבוצות

בואו נדבר - הקפה עלינו :)

    אשמח לקבל מידע שיווקי

    תינוקות מפונדקאות - מרכז להורות

    למעלה מ-3000 תינוקות בריאים להורים מאושרים

    עדה אטיאס: 073-3744-752 | מינה יולזרי: 073-3744-752
    Call Now Button דילוג לתוכן
    1

    אם החלטתם להגשים את חלומכם להיות הורים באמצעות פונדקאות – הגעתם למקום הנכון.

    נשמח אם תשאירו לנו פרטים ואנו ניצור קשר במהלך 24 השעות הקרובות.

      אשמח לקבל מידע שיווקי

      ×